nye fridager

Hei!

I dag hadde jeg vanlig jobbdag til halv fire, og dro rett hjem hit til pappa etter det. Som dere vet, er vi på hytta, uten nett, og jeg stikker innom her i blant bare for å få gjort unna litt blogging og annet.. I dag skal jeg på konsert i Porsgrunn med mamma, så hun kommer hit og henter meg om litt under en times tid. Det er en venninne av oss som skal ha ‘hage-konsert’ sammen med mannen sin, noe jeg gleder meg masse til! Da blir det liksom en hyggelig kveld i bakgården deres, og på en måte en intimkonsert. Etter det må jeg slenge sammen noen saker, for i morgen reiser vi (med mamma-familien) til Vrådal, og skal være på hyttetur der frem til søndag. Det er alltid like deilig å komme dit, og der får jeg antakelig blogget litt også! Så om jeg blir litt travel de neste dagene, eller i morgen, vet dere hvorfor. Nå får jeg ordne meg litt videre! Vi snakkes 🙂

 dere, kan vi ta et minutts stillhet for det nye snapchat-filteret. Jeg bruker det nok litt i overkant..

Jeg fant ut at jeg ville gå gjennom den gamle CD-samlingen til pappa her om dagen, og fant såå mange perler av noen artister(!!) -hverdagslykke!

(Q) Har dere vært på konsert i sommer?
(Q) Hva skal dere i dag?

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg