disneyparty

Hei!

Som jeg sa, var jeg i bursdag til herlige Kaja og Leah om lørdagen, og de hadde Disney som tema. Det var så klart utrolig gøy, spesielt å se alle de forskjellige karakterene! Selv, var jeg Minnie Mus, men skal ikke skryte særlig mye av innsatsen min, haha. Jeg hadde en prikkete t-skjorte og et vanlig sort skjørt. Så hadde jeg lagd et par med Minnie-ører da, det synes jeg ikke var så altfor ille til å være meg… Vi hadde det så utrolig koselig, og været var så deilig at vi var ute hele bursdagen. Det var rett og slett helt top notch!

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært i tema-bursdag i sommer?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg