off to the cabin

Hei!

I dag er de to store sakene mine i avisa (!!), og jeg har allerede fått så mye flott respons. Det gjør meg så glad! Mulig jeg deler det her senere. Vi skal dra på hytta i dag, og det er snakk om hytta som ligger typ. 3 kilometer hjemmefra. Det er egentlig ganske deilig med den avstanden, for på en side får vi litt ‘fri’ fra det hjemme, men så kan vi også bare ta en sykkeltur hjem dersom vi har glemt noe eller er desperate etter wifi, haha! Vi drar litt ettersom det passer oss, så pappa og Janne er snart på vei dit, men jeg har ikke engang rukket å pakke. Jeg bør i grunn sette i gang veldig snart. Men nå har jeg akkurat tatt på neglelakk og da er ikke det mest fristende å starte pakkingen – hvis dere skjønner.. Jeg sov også med fletter i natt (vi snakker totalt 14 fletter over hele hodet), som resulterte i tidenes afro på meg i dag. Jeg synes jo bare det er morsomt når det blir skikkelig krøllete, det er veldig enten/eller på meg, aldri noen mellomting. Så afro-mathi er i slaget i dag!!

(Q) Skal dere på hyttetur i ferien?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg