søndag og sol

Hei!

Som dere vet, sov jeg hos Helene i natt, og vi hadde det veldig gøy sammen. Store deler av kvelden gikk til bursdagen for Leah og Kaja, og der var det bra stemning og vi storkoste oss! Da vi kom hjem så vi på Netflix og surret litt før vi ble så trøtte at vi la oss. Vi våkent til frokost som foreldrene hennes hadde stelt i stand, og en stund senere dro jeg hjem. Været i dag er jo faktisk fint, litt ukjent for meg egentlig. Jeg har jo så klart jobbet de få dagene det var vært varmt og mye sol, men i dag er det ikke så ille, så jeg skal prøve å utnytte solen litt i dag.. Jeg har laget meg en mugge med iste, og vurderer i dette øyeblikket på om jeg skal legge meg utenfor å sole meg, men det får bli en vurdering litt til, hehe.. Vi snakkes!

(Q) Er det deilig vær der dere bor også?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg