fridager

Hei!

I dag våknet jeg merkelig nok halv ti, og fikk ikke sove igjen. Det har kanskje noe å gjøre med at jeg står opp syv til vanlig, men jeg hadde faktisk trodd at når jeg først har fri, ville jeg sove lenger enn det. Spesielt siden jeg legger meg halv to eller to til vanlig og tre i natt, men sånn er nå den saken. Jeg ble liggende å bla gjennom sosiale medier, og så på et par episoder av Friends, det måtte til på morgenkvisten. Plutselig kom jeg på at jeg skal i bursdag i kveld, og det er en temabursdag. Temaet er Disney, og jeg var virkelig stuck der, og kunne ikke finne noe brukelig her hjemme. Derfor tenkte jeg fort ut en idé i hodet mitt, og kastet meg på mopeden fem minutter senere, destinasjon Nordbyen. Da fikk jeg i alle fall gjort noe ut av det, spørs bare hvor bra det blir, haha.. Nå har jeg litt avslapping på planen, og jeg må hjelpe pappa og Janne litt for de skal arrangere fest i dag, og jeg skal rigge litt til sammen med de. Etter det skal jeg til Helene og sove hos henne i natt, det blir koselig!

(Q) Skal dere i bursdag i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg