jobbgleder

Heisann!

For å være ærlig har hele uka bestått av jobb, noen treff med venner. og familietid. Nå har jeg velfortjent fri i fire dager, og skal ikke på jobb igjen før onsdag. Det skal faktisk bli skikkelig deilig!  Jeg har gjort mye spennende journalistikk de siste dagene, og både i går og i dag jobbet jeg med to ‘sammenhengende’ saker, som jeg tror blir utrolig bra! – og ingenting er bedre enn å kjenne på den følelsen.. I går kom også en av kollegene tilbake fra et oppdrag med sikkert ti kurver jordbær, gjett hvem som ble lykkelig da, haha! Mamma hadde også bursdag i går, så etter jobben, dro vi ut for å spise sammen med familien. Vi var på en nyåpnet restaurant/kafé her i Larvik som heter Bedehuset. og det var veldig bra der. Etter det dro vi hjem og feiret videre med is og kos, før jeg øvelseskjørte en god tur på slutten av kvelden.
Sakene jeg jobbet med i dag – og i går, handler om alt fokuset rundt sommerkroppen, et veldig viktig tema. Jeg fikk intervjue fine Tonje, som hadde masse, masse klokt å si om akkurat det. Det er som sagt to saker, og de skal komme ut i løpet av starten av neste uke. Kanskje jeg publiserer de her, vi får se. Det er i alle fall utrolig spennende å jobbe med!

(Q) Hva synes dere om slike temaer?
(Q) Hva har dere gjort de siste dagene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg