møte med kjente

Hei!

I dag måtte jeg dekke en sak tidlig på morgenen og skrev om den, pluss en annen sak jeg var på i går kveld, på formiddagen i dag. I går var det Bryggesleng i Helgeroa, et arrangement med bryggekos og konserter. Hovedkonserten var med Eva Weel Skram, som også har vært med i Hver Gang Vi Møtes. Det var helt fantastisk å se opptredenen hennes, hun sang nydelig, og gjorde virkelig en bra konsert! Dessuten fikk jeg møte henne backstage etterpå fordi jeg kommer fra presse, og skulle intervjue henne, noe som var litt ekstra gøy. Hun var like skjønn på innsiden som hun er på utsiden, haha, og det var en opplevelse å få snakke med henne i etterkant av konserten! 
Jeg trur aldri jeg rakk å skrive om det, men på tirsdagen som var, dekket jeg en annen konsert. Den var i Stavern og det var Di Derre som opptrådte, sammen med Unni Wilhelmsen. Det var en skikkelig artig konsert å få med seg, stemningen var ikke til å klage på i alle fall! Siden jeg, igjen, var der på jobb, fikk jeg komme backstage og intervjue Unni Wilhelmsen, noe som virkelig var gøy! For det første er hun en fantastisk flink artist, men så er hun også tvers gjennom god. Vi sto og snakket en stund, og jeg ble nesten overveldet over hvor søt hun var. På fredagen var jeg og så på Anita Skorgan, det fortalte jeg dere. Og igjen fikk jeg intervjue en stor stjerne. På fire dager fikk jeg møte tre store artister (som alle har vært med i “Hver gang vi møtes”, hah). Jeg er ganske heldig med jobben min!

SONY DSC

(Q) Har dere noen litt annerledes utfordringer med jobben?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg