utnytte tiden

Hei!

I går var jeg på en konsert/festival på Ula, et lite sted ved Tjølling, for å dekke en sak om det som skjedde der. Det er en slags festival som går over tre dager, og jeg var der i går, og fikk med meg konsert med Anita Skorgan. Hovedfokuset var å skrive om det som skjedde der, men da jeg i tillegg fikk lov til å intervjue selveste Skorgan ble det litt ekstra stas. Jeg vet ikke med dere, men jeg synes hun er utrolig flink, og det var en veldig koselig sak å skulle dra ut på! I og med at det var ganske sent i går kveld, rakk jeg ikke skrive noe om festivalen før i dag, så nå har jeg gjort ferdig alt som skulle gjøres rundt den saken, og venter bare på neste oppdrag som er om fire timer. Da skal jeg på noe som kalles ‘Bryggesleng’ i Helgeroa. Det vil nok ta store deler av kvelden, så jeg beklager om jeg blir fraværende. Jeg skjønner at jeg er dårlig på å oppdatere skikkelig, men jobb har tatt over mye av tiden min. Men jeg er jo fornøyd, og da er det det viktigste! Dessuten lærer jeg meg å utnytte de timene jeg har fri, og prøver å spare kreftene til jeg skal ut igjen. Beklager all jobb-snakken, men dere skjønner.. 🙂

(Q) Hvordan går juli-dagene deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg