Nattby

Hei, dere!

I går ble det en liten endring i planene, da jeg fikk en telefon fra jobben som lurte på om jeg hadde mulighet til å stille opp og ta noen bilder til en bildeserie og en artikkel som skulle handle om Nattby, som foregikk i Larvik sentrum i går. Kort sagt, butikkene holder oppe til midnatt, og det er massevis av gode tilbud og artige boder rundt omkring i byen. Jeg sa at det ikke var noe problem, og fikk med meg Maren og Helene på en aldri så liten bytur. Det var veldig koselig, og vi fikk sett i litt ulike butikker, samtidig som jeg fikk jobbet! Det eneste jeg kjøpte var en helt nydelig clutch/sminkeveske fra Lulu?s, i en bronse-gull farge på halv pris, og jeg er helt forelsket! Jeg fikk starte litt senere på jobb i dag, men skal igjen ut på oppdrag i syv-tiden i kveld, så jeg har et kort opphold nå før jeg skal videre. 🙂

(Q) Har dere et sånt arrangement der dere bor?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg