sett bedre dager

Heihei!

I dag var egentlig planen å dra på jobb og gjøre det meste som vanlig, men da jeg våknet av alarmen tidlig i morges kjente jeg at det ikke funket helt som jeg ville.. Jeg sto opp og gjorde noen småting, og skjønte da at jeg burde bli hjemme. Så jeg fikk sagt ifra at jeg ikke var i spesielt god form, og la meg rett til å sove igjen. Så sov jeg faktisk til klokka tolv, noe som virkelig trengtes. Jeg har, som dere nå sikkert skjønner, ikke de største planene for dagen, jeg prøver å holde meg så rolig som mulig, slik at jeg kan klare jobb i morgen. For øyeblikket har jeg laget meg en kaffe latte og skjært opp litt avokado som jeg skal nyte sammen med Netflix, Vi snakkes!

(Q) Hvordan er deres dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg