ta seg fri?

Hei!

Denne uka har igjen gått til mye jobbing, og jeg skal forsåvidt også på jobb i morgen og fredag. Derfor blir det litt vanskelig for meg å tilpasse det slik at jeg rekker å blogge hver dag, noe jeg i grunn skulle ønske jeg fikk til.. Men det er klart, jeg har jo en veldig innholdsrik jobb, og hver dag er ulik, så jeg går hvert fall ikke lei! Det eneste er at jeg tappes litt for krefter. Jeg er ikke den personen som går rundt med masse overskudd av krefter, og det skal dessverre ikke så alt for mye til før jeg går i minus. Jeg kan komme hjem fra jobb en dag og sovne midt på ettermiddagen, og hvis ikke jeg gjør det må jeg i alle fall sette av litt tid til maks avslapping. Dere hører jo ofte at jeg sier at jeg skal ‘bruke dagen til å slappe av’ eller ‘utnytte tiden jeg har til å roe meg ned’, og det er fordi jeg virkelig trenger det -kanskje litt mer enn gjennomsnittet. Det er ikke veldig artig å ha det sånn, men jeg vil så gjerne få til alt sammen, så perfekt som mulig. Flink pike. I kveld trenger jeg å bruke tiden godt, slik at jeg kan våkne opp 06.30 i morgen og kjenne meg avslappet – til en viss grad. Noe annet veldig irriterende er at jeg sliter med å sovne, selv om jeg legger meg tidlig(ere), slik at jeg skal ha krefter til dagen etter, jeg får altså ikke sovnet for klokka er typ. to på natta :’) Jaja, skal slutte å bable om dette nå, tar meg heller noen minutters fri!

~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg