familegrill

Hei!

I går var siste dagen av Stavernsfestivalen, noe som egentlig er veldig trist, men også litt deilig. Jeg var hjemme ganske sent i går/natt, men fikk heldigvis sovet en god stund på morgenen i dag, så jeg er i alle fall litt uthvilt, haha.. I dag skal det være familiegrill, hvor sånn ca. hele storfamilien på pappa sin side samles og griller, skravler, leker og har det koselig. Været er dessverre ikke helt på vår side i dag, men håper likevel det blir en grei dag. Jeg har ikke rukket stort annet enn å bla gjennom alle sosiale medier (for å oppdatere meg på gårsdagen og natten), redigert og lastet opp litt selv, og nå sitter jeg og nyter en iskaffe som siste innspurt før vi drar på grillings. Kos dere i dag!

(Q) Har dere gjort noe koselig denne helgen?
~Mathilde~

2 kommentarer
    1. Så koselig med festival og familiegrill 😀
      Har selv vært mye med familien denne helgen, og i går var nesten hele family´en samlet hos mormor og morfar for taco kveld og feiring av en vellykket fotballkamp for Brann (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg