festivalvibes

Heihei!

Beklager for at jeg har vært en smule fraværende de siste dagene, men alt har gått i ett. Jeg har jobbet fra halv ni om morgenen til halv fire, og etter det, har jeg dratt rett på festival. Dermed har tiden flydd litt fra meg. Jeg tenkte jeg skulle lage ett eget innlegg om selve festivalen når den er ferdig i dag, men nå ville je egentlig bare oppdatere dere. Stavernsfestivalen er virkelig bra! De har fått inn mange gode artister, og jeg har digget det så langt, og i dag trur jeg blir den aler beste dagen; Ellie Goulding kommer!! Jeg er så excited, herlighet.. 

(Q) Er dere på Stavernsfestivalen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg