Mye jobb og jentekveld

Hei!

I dag har jeg stort sett jobbet, opp tidlig, fikk en sak og dro til Gon camping på Østre Halsen for å dekke den der. Jeg skrev ferdig saken, og fikk et lite avbrekk i to timer, før jeg skulle ut på neste oppdrag. I den mellomtiden dro jeg på Nordbyen, og til min store glede var det masse salg på Carlings! Så jeg dro med meg to gensere og en cardigan derfra -alt på halv pris. Bra deal, Mathilde! Jeg kom omsider hjem, og startet å finne frem noen festival-antrekk som jeg tenkte jeg skal bruke på Stavernsfestivalen, og til slutt dro jeg til Helene, hvor jeg er nå. Hun har invitert Maren, Marie og meg på jentekveld, og nå skal vi snart i gang med å lage mat. Dette blir koselig!

(Q) Er dere med venner i kveld?

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg