fotograf for min store inspirasjon

Heisann!

Nå kom jeg nesten akkurat inn døra etter å ha tilbrakt dagen på Indre Havn og Pakkhuset i Larvik. Jeg fortalte det jo i går, men jeg skulle på en hjemkomst-fest eller et arrangement for Mats Grimsæth. Han har seilt langs hele Norskekysten i et år, og har fotografert og vært på eventyr hele det året. Det er så mye mot og vilje i han, og jeg ser virkelig opp til han, både som fotograf, men også som person! Han er min store inspirasjon når det kommer til fotografi, det skal sies.. Dessuten er vi ganske gode venner, og kjenner hverandre godt. Det var utrolig koselig å få med meg hjemkomsten hans i dag, han seilte inn Larviksfjorden og la til kai ved Pakkhuset. Deretter holdt han foredrag, viste en film fra reisen og åpnet utstillingen av de 10 beste bildene sine. Det var så gøy å se og høre på! Dagen har vært vellykket i alle fall.. 🙂

(Q) Hva har dere gjort i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg