oh happy day

Heihei!

I dag har vært en skikkelig bra dag, hvert fall så langt -til tross for at jeg måtte stå opp tidlig, haha.. Jeg dro på jobb klokken åtte, og fikk dratt ut på en sak samt skrevet den ferdig, pluss jeg fortsatte på et par saker. Jeg fikk jobbet en god del, og var litt sliten i huet da jeg var ferdig, men det er så verdt det. Men så, midt på dagen mens jeg jobbet, fikk jeg en mail fra sjefen min om at jeg hadde fått tre-dagers festivalpass til Stavernsfestivalen som starter denne torsdagen. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe billett eller pass, men nå som jeg faktisk fikk det, ble jeg evig lykkelig! Jeg gleder meg enormt masse til å se noen av de største artistene, og være med venner, og ha det sykt kult! Da jeg var ferdig på ØP, dro jeg rett til Pakkhuset for å møte Mats Grimsæth, som jeg trur jeg har snakket om litt før. Han har seilt langs Norskekysten i et helt år nå, og skal ha et hjemkomst-arrangement i morgen. Han spurte meg for litt siden om jeg kunne tenke meg å fotografere at han kom i havn og litt ellers, og det takket jeg selvfølgelig ja til. Derfor møtte jeg han i sta for å avtale litt angående morgendagen. Det kommer nok også til å bli utrolig kult! Så nå er jeg på plass hjemme etter en lang, men svært bra dag! For en deilig følelse.. 

(Q) Skal dere på festival i år?
~Mathilde~

3 kommentarer
    1. Så heldig du er som kal på stavernsfestivalen! 16. Juli drar jeg til Tønsberg på Slottsfjellfestivalen, noe jeg gleder meg helt enormt til 🙂

    2. Hørtes veldig bra ut:). Nei det blir ingen festivaler på meg, selv om jeg godt kunne tenkt meg det. Kanskje jeg tar en svipptur innom Jass festivalen i Molde da:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg