back to work

Hei!

I dag har vi vært en tur hos farmor og farfar sammen med hele familien, for å samles og spise familie-middag. Det startet klokken tre, men frem til det så jeg for det meste på Netflix, ordnet med bildene fra turen og daffet.. Nå er jeg hjemme igjen, og skal bare lade batteriene fullt opp, for i morgen skal jeg endelig på jobb igjen! Det er rart, det har kun gått en drøy uke siden jeg var der sist, men jeg har savnet å skrive og dra ut på saker.. Så i morgen må jeg igjen tidlig opp (halv syv er alltids deilig, det..), og bør derfor ha samlet litt krefter i dag om dere skjønner. Så jeg kan se for meg at jeg fortsetter med Netflix og kanskje leser litt, vi snakkes!

(Q) Hva har dere gjort i dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg