på norsk jord

Hei dere!

Jeg trur vel jeg lovet noe sånt som et siste innlegg før jeg satte meg på flyet til Rhodos for nøyaktig en uke siden. Der failet jeg.. Jeg fikk besøk av Helene, og kvelden gikk sin gang, og vi måtte opp tidlig morgenen etter. Nå er jeg i alle fall hjemme, og jeg skal være ærlig; det kjennes helt fantastisk! Jeg elsker den norske lufta og jorda over det meste her på kloden, og jeg elsker alltid å komme hjem fra ferier. Jeg har selvfølgelig storkost meg på Rhodos, og har hatt en superdeilig uke med mye sol og varme. Det skal jeg komme tilbake til i et eget innlegg. Ville først og fremst bare fortelle dere at nå er jeg tilbake til normalen, og det kjennes godt! Vi sto opp klokka tre i natt fordi flyet vårt gikk kvart på syv, og dermed har jeg fått meg to timers søvn i natt.. Men pussig nok er jeg ikke trøtt overhodet. Vi snakkes!

(Q) Hva har dere gjort den siste uken?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg