Innkjøp og en liten update -video

Hei dere!

Før jeg gjør så mye mer i dag, tenkte jeg å publisere den siste videoen fra YouTube-kanalen min. Dere som leser bloggen min vet det aller meste om ‘update-delen’, men velger å dele den uansett.. Jeg skal skrive et bedre innlegg senere i dag, men det er litt travel med pakking og det som skal ordnes før vi drar i morgen tidlig. Jeg må dessuten til pappa for å hente noen saker jeg hadde glemt (backfire fra et par innlegg tilbake?!). Nå må jeg nesten gjøre ferdig alt annet jeg driver med. Uff, jeg stresser alt for mye… 

(Q) Hva synes dere om videoen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg