sankthans

Hei!

I dag har dagen gått i ett, og jeg har ikke kunnet sette meg ordentlig ed før nå. Jeg startet dagen med jobb, og den varer jo fra halv ni til halv fire. Etter jeg var ferdig der, hadde jeg avtalt med mamma, Ben og Leah at vi skulle møtes på Nordbyen, slik at vi fikk shoppet litt ekstra til turen før vi drar. Jeg fikk handlet en del, og filmet det i en “innkjøps-pluss-update-video” som kommer i løpet av i morgen trur jeg. Skal redigere den nå snart. Vi var i byen i et par timer, og da vi kom hjem satte jeg i gang med å filme med én gang, og så skulle vi spise middag. Nå har jeg endelig litt tid oppi alt sammen, haha. Neida, det er jo ikke sånn at jeg aldri har tid til noe, men det har blitt litt hektisk denne uken, i tillegg må jeg jo pakke til Rhodos, vi drar jo bare om halvannen dag!! I dag er det jo også sankthans, og flere av dere skal sikkert ut og feire eller se på store, fine bål? Her i Larvik øser det ned, og jeg hadde ikke lagd noen planer for kvelden. Derfor holder jeg meg bare hjemme, så får jeg også gjort unna litt pakking og redigering. Ha en flott kveld videre!

(Q) Skal dere feire sankthans?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg