werk werk werk

Heihei!

Nå kjenner jeg på en god blanding av stress og glede. Nesten. Den tema-bursdagen jeg fortalte dere om, som skulle være i går, ble flyttet til i kveld, så jeg har løpt rundt og rasert halve huset for å finne noe som kan brukes til et Hawaii-tema. Nå står jeg her med en kjole, et hårbånd med blomster og en halslenke med blomster. Score! Ved siden av dette driver jeg å pakker til mamma, for jeg skal være der resten av uka, og så drar jeg jo til Rhodos sammen med dem allerede til lørdag. Så nå pakker jeg det siste som må være med fra pappa (men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å måtte tilbake for å hente x antall ting som garantert blir glemt), og så må jeg pakke litt ?normale? saker som jeg skal ha med til mamma, og til slutt kan jeg dra dit. Bursdagen starter halv syv, så jeg småstresser litt. Jaja, det går da fint. Jeg var på Østlands-Posten i dag også, og fikk gjort ferdig en sak, pluss litt ekstra. Normalt er jeg ikke der på tirsdager, men i dag startet jeg min første dag som frilanser, noe jeg er overlykkelig for!! Herlighet, dere aner ikke hvor gøy det er. Og nå kan jeg på en måte skryte litt av at jeg jobber der også, på ordentlig! *småstolt*

(Q) Jobber dere noe i ferien?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg