om en uke lander jeg i

…Hellas! Eller nærmere bestemt Rhodos.

Hei, folkens. I år har det skjedd en del, og dessverre har vi fått liten tid til ferie-planlegging, men for noen dager siden kunne vi endelig fastslå hvor årets reise gikk hen. Jeg reiser sammen med mamma, Ben, Mikael og Leah, og vi skal bo på et hotell som ser veldig fint og eksklusivt ut -etter hva jeg har sett på bildene. Det blir veldig spennende, jeg har aldri vårt på Rhodos før. Jeg har riktignok vært i Athen og på Kreta to ganger, hvis vi snakker om Hellas, men Rhodos er helt nytt for meg. Jeg gleder meg så utrolig masse, og kan ikke vente med å oppleve et nytt sted! Den reiseglade personen i meg sikler bare av å se bilder av øya på nettet.. Skal nok skrive mer om det når det nærmer seg mer, men tenkte kanskje jeg skulle informere dere litt om at jeg skal vekk om en uke.

 altså, jeg får ikke puste…

(Q) Skal dere reise noe sted i sommer?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg