feiring på alle måter

Heihei!

Første feriedag, dere! Eller, sånn helt korrekt er det vel til mandag, men dere skjønner… Jeg skrev jo litt i går om hva som skulle skje utover dagen, og for å si det kort, det ble mye feiring. Både av ferie og bursdag. Jeg var først på Pakkhuset sammen med resten av familien pluss ste-tanta og ste-fetterne mine, der spiste vi og snakket om sommeren og slikt, og hadde det veldig deilig. Så ble jeg kjørt videre derfra til mormor og morfar som holdt selskap for morfar som fylte 66 år i går! Jeg kom litt senere enn de andre, i og med at jeg var ute og spiste, men det gjorde ikke stort, og jeg rakk mye av bursdagen. Det var, igjen, veldig hyggelig, og det var en stund siden jeg hadde sett alle sammen der. Dermed ble gårsdagen fylt opp ganske greit, og jeg var ganske sliten da jeg kom hjem. Men det gjør jo ingenting, det er ferie!! 

(Q) Hva gjorde dere i går?
~Mathilde~

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg