SOMMERFERIE

Heisann!

Det er ikke til å tro at sommerferien har startet.. Jeg startet på skolen klokken elleve i dag, og var samlet med klassen i typ. en halvtime. Vi pratet, spiste is og kake, og lærerne våre sa noen ord. Det har enda ikke sunket helt inn at jeg har ferie, og at jeg ikke skal på skolen før i august, men det kommer vel snart! Jeg dro til mamma etter skolen var ferdig, og snakket litt om ferieplaner og annet. Nå er jeg kort hjemme hos pappa før vi skal ut og spise for å feire at sommerferien er i gang. Deretter skal jeg en tur i bursdagen til morfaren min, som fyller i dag. Og til sist skal jeg kanskje til Malin, for å tilbringe kvelden og muligens overnatte hos henne, hun har også bursdag i dag! Så det ser ut til å skje mye i dag, men da får vi i alle fall pangstarta ferien, eller?! Gårsdagen var også veldig koselig. Da var jeg, Helene og Marie hos Maren og spiste taco sammen ute på verandaen hennes, mens vi hørte på musikk, sang, danset og pratet. Det var vanvittig hyggelig å ha en sånn kveld sammen, det er liksom ikke så ofte at alle har tid.. 🙂

(Q) Hvordan feirer dere sommerferien?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg