langtur, check

Heisann!

Både i går og i dag har jeg hatt fri fra skolen, og skal så vidt innom der i morgen for å ha en siste dag, eller en kort avslutning om man kan kalle det det. Jeg er utrolig spent, altså et helt skoleår er over, det er sykt.. I går dro jeg en tur til mamma, men før jeg kom meg dit, tok stefaren min meg med på en tur så jeg fikk øvelseskjørt litt. Og med litt mener jeg ikke litt. Jeg kjørte først til byen, og tenkte jeg skulle en ‘runde’ slik at jeg kom hjem til mamma igjen, men Ben hadde ikke helt de samme planene. Det hele endte opp med at jeg ble utfordra ut på E18, og var livredd i noe sekunder før jeg skjønte at ‘hei, dette er ganske enkelt..’. Deretter gikk det meste av seg selv, og det er jo ikke akkurat vanskelig å kjøre på motorveien.. Vi endte i alle fall opp i Tønsberg, og jeg var (nesten) godt fornøyd med kjøreturen! Der var vi først innom Bubble Tea, og etter det spiste vi på en kafé. Det hele var ganske morsomt, og nå hr jeg i alle fall bevist ovenfor meg selv at jeg kan kjøre på E18, -og til en annen by, haha! 

(Q) Har dere utfordret dere skikkelig denne uka?
~Mathilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg