sluttspillet i beach

Hei!

Beklager så mye for at jeg ikke fikk skrevet denne før nå. Jeg var opptatt med bursdag store deler av gårsdagen, og var i praksis litt lenger i dag. Men nå kan jeg fortelle dere litt om lørdagen. Som dere vet, spilte jeg og resten av laget sluttspill i beach-håndball. Det er en ganske stor prestasjon å komme seg helt til sluttspillet i første omgang, så bare det var stas.. Vi spilte først to kamper, puljekamper, og vi vant begge de to! Dermed var vi puljevinnere, og møtte et annet lag i semifinalen. I beach-håndball spiller man to omganger, og hvis lagene vinner en omgang hver, må det spilles ‘shootout’, som er en form for straffekonk. Semifinalen endte med shootout, og den tapte vi dessverre. Så skulle vi spille bronsefinale, og kjempe om tredjeplassen. Med mye innsats, og godt spill vant vi 3.plassen, og det kjentes utrolig godt! Dette var blant lag fra både Telemark, Vestfold og Buskerud. 
Dette var også en litt ekstra spesiell håndball-setting, for dette var min, og flere andres, siste kamp for Nesjar. Noen drar videre til andre klubber, men for min del legger jeg håndballskoene på hylla, og sier meg ferdig. Håndball har vært utrolig viktig for meg, og har vært en stor del av hverdagen min i elleve år, så det er fryktelig rart å slutte nå, men det er til det beste. Jeg tar med meg mange utrolig minner og opplevelser fra alle disse årene. Vi har gjort masse, masse sammen! Takk for nå, håndball. Takk for nå, Nesjar <3

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere gjort noe stort i helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg