ved sengekanten

Heihei!

I dag har vært en veldig typisk sløv søndagsmorgen. Jeg har for det meste holdt meg i sengen, og gjort så lite som mulig. Jeg sovnet ganske sent i natt, og derfor hadde jeg også håpet på å sove lenge i morges, men det klarte jeg ikke. Klokka ni var jeg våken, og fikk ikke sove mer. Jeg lagde meg en kopp med te, og satt den ved nattbordet mitt, mens jeg fant frem Friends på Netflix. Jeg ble liggende å se flere episoder, og prøvde å ta det med ro. Jeg er ikke i min beste form i dag, hodet verker og jeg er veldig ‘daff’ i kroppen, så jeg tenkte en slow start på morgenen vill gjøre susen. Det skal sies at jeg fortsatt føler meg passe elendig. Jaja, sånn går dagene. Det eneste produktive jeg har gjort i dag er å vaske badet, for Thea skal feire voksen-bursdagen sin her om et par timer, og da tok jeg jobben med badet. Utenom det har jeg for det meste ligget i senga og sett på Netflix. Vi kan vel si at jeg lader opp til etterpå. Det blir nok koselig 🙂

(Q) Er det noen flere som er slitne i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg