helgen så langt

..har vært utrolig fin!

Hei dere. 
I går startet jeg helgen ganske greit med å slippe eksamen, vise reklamefilm i engelsk, og deretter dra hjem. Jeg fortalte dere jo det meste om hvordan det var å ikke komme opp i muntlig, så jeg trenger ikke ta den igjen. Det gjorde i alle fall at helgen startet på en bra måte. Vi grillet hjemme, og grillmat var virkelig passende på en slik dag. Deretter dro jeg til Malin, som jeg fortalte, og var der sammen med henne og kjæresten hennes. De fikk meg med på å se en skrekkfilm, noe som er det absolutt verste jeg vet(!!), og jeg sverger på at jeg slet med å holde ut hele filmen, haha. Jeg skjønner bare ikke hvordan folk synes det er underholdende?! Men jeg så i alle fall “Hush” med de, mens vi koste oss med vannmelon, sjokolade og is. Vi ble bare sittende å snakke i timevis, og hadde det utrolig hyggelig. Jeg var vel ikke hjemme før rundt halv ett på natten. I dag måtte jeg opp relativt tidlig fordi vi, laget, skulle spille sluttspill i beach-håndball. Jeg skal skrive mer om det etterpå, men det gikk ganske bra! Nå har jeg bare dusjet og hatt en mini-spa med meg selv. Så langt kan jeg si at helgen er mer enn godkjent!

 -hvordan jeg satt under hele filmen..

(Q) Har dere gjort noe koselig så langt i helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg