trekk i muntlig

Heisann!

I dag startet jeg dagen med ekstremt vondt i magen, og hele kroppen kjentes rar. Det var selvfølgelig kun av den grunnen at vi fikk vite om vi skulle opp i muntlig eksamen i dag. Jeg møtte opp på skolen litt før klokka ni, og fant flere andre fra klassen min. For å gjøre hele situasjonen verre, klarte jeg altså også å drømme at jeg kom opp i eksamen i natt. Toppen av lykke (eller?). Så kom avdelingslederen vår inn døra, og jeg trodde jeg skulle stryke med. Hun ble stille noen sekunder. “Dere på MK har ikke kommet opp i muntlig eksamen!” Jeg sverger jeg hylte. Det kjennes så forbanna deilig, og nå kan jeg ta sommerferie. Med unntak av noen ytterst få dager på skolen neste uke. Jeg gleder meg helt enormt!! Så i dag har jeg bare gått og kjent på den herlige følelsen av å ikke komme opp. Det er mer enn greit, det! Nå skal jeg hvert øyeblikk kjøre til Malin, og være med henne litt i kveld, det blir nok super-koselig! 🙂

(Q) Har flere andre sluppet eksamen i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg