en liten bom

Hei på dere!

I dag sto jeg opp til vanlig tid, halv syv, og fikk på meg klær og sminke. Jeg kjørte til skolen, og satt forsåvidt klar med bøkene jeg trengte, da jeg oppdaget at ingen andre fra klassen møtte opp til første time. Så sjekket jeg timeplanen, og det sto det “frivillig oppmøte” eller noe i den duren. Altså, vi kunne komme til timen hvis vi ønsket noe veiledning eller trengte spesiell hjelp før eventuell muntlig eksamen. Jeg tenkte meg om to ganger, og innså at jeg kan mer enn nok i både naturfag og matte (som var de to fagene vi hadde i dag), og kjørte hjem tjue minutter etter at jeg kom. Det fikk meg også til å tenke litt ekstra på at allerede i morgen er det trekkdag. Jeg har i grunn ikke tenkt så veldig mye over det før, men i går startet jeg å innse at det er en helt fair sjanse for at jeg kan komme opp i naturfag eller matematikk muntlig eksamen. La oss bare be for at det ikke skjer, vær så snill… Nå har jeg altså vært hjemme en stund, og jeg har både filmet en litt forsinket mai-favoritter video, og jeg har sett en hel del på Friends (hva ellers), og senere i dag skal jeg på trening. Dette er sansynligvis den siste treningen i år, og til lørdag har vi sluttspill i beach-håndballen, som da blir det siste vi gjør før ferien. Det er nesten litt rart å tenke på.. 

(Q) Har dere kommet opp i eksamen?
~Mathilde~

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg