skremmende nær

Hei!

I dag har jeg, som jeg sa i går, også hatt fri. Jeg våknet av en telefon fra Helene som var jublende glad for at hun ikke hadde kommet opp i muntlig eksamen (de hadde trekkdag i dag). Det gledet meg også, og da nyttet det ikke å prøve å sove mer, så jeg sto opp litt tidligere i dag. Det gjorde meg ingenting, for jeg skal jo tilbake på skolen igjen i morgen, og da bør jeg være litt opplagt. Om to dager, altså fredag, er det vår tur til å høre om vi kommer opp i muntlig eksamen eller ikke. Jeg har ikke tenkt så mye på det enda, men herlighet, jeg kan bare ikke komme opp.. Jeg trenger alt annet enn eksamen nå. Det er så himla nært sommerferie nå, og jeg har kun sol, ferie og venner i tankene! Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en kort tur hos mamma, jeg fant ut at jeg like gjerne kunne dra dit når jeg ikke hadde stort å gjøre her. Vi hadde det veldig koselig, og fikk skravlet litt. Jeg glemte å fortelle dere det, men i går var jeg på kino med noen flere av jentene, og vi så ‘Et helt halvt år’. Kjære, vakre vene, for en film. Jeg har lest boken, og var litt redd for at jeg skulle bli skuffet av filmen, men det var overhodet ikke tilfellet.. Den var så vanvittig bra, og helt forferdelig samtidig. Anbefales på det sterkeste -bare husk lommetørkle..!

(Q) Har dere hatt eksamenstrekk nå?
(Q) Hvordan ser deres uke ut?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg