fridager

Heihei!

I dag har jeg fri fra skolen, og det har jeg søren meg i morgen også! I går hadde resten av klassen også fri, men jeg var på praksisplassen min, fordi dere vet, jeg elsker den så himla masse. Så jeg var der i går, og ble litt over tiden fordi jeg så gjerne ville skrive ferdig den saken jeg holdt på med. Jeg har jobbetmed den over to mandager nå, så jeg krysser fingrene for at den blir bra! Med en gang jeg kom hjem skiftet jeg til treningstøy, og dro på trening. Det er sluttspill i beach-håndball til helgen, og da er det viktig med denne ukens treninger. Så da vet dere hvorfor gårsdagen min var så hektisk.. I dag, derimot, har jeg ikke gjort noe som helst. Jeg lå noen ekstra timer i senga, bare fordi jeg kunne, og så fikk jeg ordnet meg litt, før jeg gikk til kjøkkenet og kuttet opp litt mango. Det har virkelig vært cravingen min den siste måneden! Nå skal jeg snart kjøre en liten tur til byen for å gjøre noen ærender, og så skal jeg fortsette å ta det rolig resten av dagen. Vi snakkes! 🙂

(Q) Har dere noen fridager denne uken?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg