strandvær med vennene

Hei på dere!

Jeg fikk ikke blogget noe mer i går, for jeg fikk nemlig et veldig spennende fotooppdrag på kvelden. Det kom veldig kjapt på, og jeg fikk vite det noen timer i forveien. Men sjansen var alt for god til å takke nei, så det er grunnen til at jeg ikke fikk ut mer i går. 
I forgårs var jeg med de fleste jentene i gjengen vår på stranda et sted i Stavern. Jeg har faktisk ikke vært på stranda i år, annet enn at jeg så vidt badet da jeg var i Porsgrunn, men utenom det har jeg ikke tatt noen strandtur. Vi lå igrunn ikke på noen strand, men et fjell som ligger like ved en strand, og der var det bare helt skjønt! Sola stekte, og vi solte oss, badet (eller, jeg klarte ikke å komme meg uti vannet. Pyse), og spiste sammen. Det var helt perfekt å tilbringe ettermiddagen og kvelden der!

(Q) Har dere kommet dere på stranden ennå?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg