merkes at ferien er nær

Hei!

De siste dagene har vært helt utrolige, med tanke på været og varmen. Jeg har faktisk kunne kjørt moped kun i t-skjorte og shorts, det tror jeg ikke engang jeg gjorde i fjor sommer.. Uka som gikk var litt hit og dit når det gjaldt tid tilbrakt på skolen. Mandagen var jeg i praksis som vanlig, tirsdagen hadde vi bare gym, så fri resten av dagen, onsdag hadde jeg fri hele dagen, og dro til Porsgrunn for å være på tidenes koseligste besøk hos ei venninne. På torsdag hadde vi ganske normal skole, men fikk gå noe tidligere, og i går hadde jeg kun matte, og fikk fri etter det. Det er deilig, det! Neste uke har vi fri på mandag, tirsdag og onsdag(!!). For å si det sånn, så merkes det at ferien er rett rundt hjørnet. Nå gjenstår bare siste innspurt, og muntlig eksamen har enda ikke blitt trukket, det skjer 10. juni, så jeg har da fortsatt litt å tenke på. Håper virkelig jeg slipper muntlig… Tenk at det kun er to uker til sommerferien er i gang -for min del, og at jeg snart har gjennomført 1. klasse, det har gått helt ubegripelig fort!

(Q) Har dere litt roligere skoledager mot innspurten?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg