uslåelig junistart

Heihei!

Jeg hadde tidenes mest hektiske dag i går, og da jeg først skulle prøve å blogge, funket ikke musepekeren på PCen, og jeg var stuck. Nå har jeg heldigvis skole-PCen, men jeg håper inderlig den andre fikser seg selv snart.. 

For to dager siden fortalte jeg dere at jeg skulle tilbringe dagen, og overnatte, hos en god venninne i Porsgrunn. Hun er voksen, og har en datter som går på skole her i Larvik, så det var ikke noe problem å få meg på skolen og slikt. For å starte med, været var helt upåklagelig!! Da vi kom hjem til dem, lagde vi mat, og gikk ut for å sole oss og nyte varmen. Så bevegde vi oss videre til en strand, eller et vann, ikke så langt unna, og jeg badet faktisk for første gang i år!! Da vi kom tilbake til huset satt vi oss ute igjen, og skravlet masse. Vi var utendørs så godt som hele dagen, og det var bare helt skjønt! Jeg hadde det så utrolig koselig der, og de er så herlige å være rundt. Jeg fikk verdens desidert fineste gjesterom, og morgenen etter fikk jeg servert grønn smoothie og iskaffe til å ha med på skolen -snakk om luksus! Jeg hadde virkelig en perfekt start på sommeren, og nå er det bare å nyte den videre..

(Q) Har dere hatt en bra junistart?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg