den siste dagen av mai

Heisann!

I går ble jeg overrasket av Maren og Helene da de plutselig stormet inn på rommet mitt mens jeg var i full sving med blogging og annet. Først skjønte jeg ikke stort, men det tok meg bare noen sekunder før jeg skjønte at Helene har fått lappen! Endelig! Maren og jeg har jo hatt den en stund nå, og Helene visste egentlig ikke om hun ville ha moped, men for litt siden ombestemte hun seg, og nå kan trekløveren endelig moppe rundt sammen!! Vi ble sittende hos meg og skravlet en masse, før vi ble enige om at en kjøretur til Stavern for å spise is hadde vært mer enn perfekt. Da hev vi oss på scooterene, og bar avsted til Stavern. Vi koste oss utrolig mye, og det var en nokså amazing slutt på mai og våren.. I dag er det virkelig første juni. Altså, jeg kan ikke tro det?! Sommer. Halvveis inn i året. Det er litt sprøtt. Som sagt, har jeg fri i dag, men jeg må jobbe med en veldig stor presentasjon i medier som jeg skal ha i morgen. Det går ut på at vi skal legge frem prosjekter vi har jobbet med den siste tiden, pluss litt til. Det høres kanskje ikke så vanskelig ut, og jeg klarer jo å gjennomføre uten problemer, men det er likevel mye jobb. Så vi snakkes, ha en fin første-juni videre! 🙂

(Q) Har dere gjort noe koselig de siste dagene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg