når dagene byr seg

Hei!

I dag ble det faktisk en relativt kort skoledag for min del. Jeg er jo i praksis på mandager, og får derfor ikke med meg alle beskjedene som de andre i klassen min får den dagen. Nå viste det seg altså at vi skulle møte opp i første økt i dag for å ha gym, og så kunne vi dra eter det. Ha fri resten av dagen. Så jeg møtte opp i gymtøy, men jeg hadde med meg skolesaker for timene jeg trodde vi skulle ha etterpå. Waste. Jaja, skal overhodet ikke klage på litt ekstra fri! Spesielt nå som været er helt på topp.. Det var jo oppimot 28 grader her i formiddag, jeg er helt frelst av denne varmen. Håper det forblir slik frem til sommeren er over. Jeg dro til mamma etter jeg fikk vite at jeg hadde fri, og var der en stund. Nå burde jeg egentlig gjøre mye annet enn å blogge, men sånn går det nå.. Jeg skal sove over hos noen i Porsgrunn i morgen, og bør derfor pakke litt saker. Dessuten har vi ‘mappefremføringer’ i media denne uken, og jeg skal ha min på torsdag. Den bør jeg jo i aller høyeste grad jobbe med nå! Vi snakkes! 🙂

(Q) Har dere litt deiligere skoledager nå som sommeren nærmer seg?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg