glede i gårsdagen

Heihei!

Jeg hadde så mye jeg skulle gjøre i går, så jeg rakk ikke å skrive noe som helst. Dagen startet med beach-håndball-kamper på Halsen, og vi vant to av tre! Beach-håndball er så gøy, og det er alltid så god stemning på slike runder. Så rakk jeg ikke mer enn å komme hjem og dusje, deretter sminke meg og desperat prøve å rette det fuktige håret mitt ( :-/ ), før jeg kjørte til byen og møtte mine to kjære; Cecilie og Elise. Vi tok en kaffe på Hungry Hearts, og gikk til torget og satt der mens vi skravlet og koste oss! Så avsluttet jeg dagen med å grille på hytta med Thea, og det var så deilig, spesielt med tanke på været! Vi hadde det super-hyggelig, og da kom vi hjem ganske sent. 

(Q) Gjorde dere noe koselig i går?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg