ut i varmen

Hei, fine dere!

I dag har jeg dessverre gått på en liten smell, eller det blir egentlig feil å si det, men hele den siste uken har jeg vært så slapp og tom for krefter at jeg rett og slett har slitt med å gjøre stort.. Jeg var på håndball-trening i går, og det gikk greit nok, men det var i etterkant at jeg kjente på hvor ille det var. Jeg fikk ikke sovet ordentlig i natt, og dermed var jeg ikke stort bedre i dag. Likevel dro jeg på skolen, og prøvde å late som ingenting. Helt til jeg ikke en gang klarte å fokusere eller konsentrere meg, da sa jeg pent i fra, og tok nesten buss hjem. Der er kjedelig når det er sånn, men det er viktig å lytte til kroppen i blant. Krysser fingrene for at det bedrer seg! 

Solen steker rimelig godt i Larvik i dag, og det skal utnyttes til det fulleste. Jeg har savnet sommer-varmen sånn, spesielt etter den var på besøk for litt siden. Nå som den endelig er tilbake, benytter jeg sjansen til å legge meg langflat på verandaen iført bikini. Det er så deilig! Jeg tok en pause fra solingen for å blogge nå, men kjenner jeg meg selv rett, flyr jeg nok rett ut og slikker sol igjen snart! Ha en flott fredag videre! 🙂

(Q) Er det like deilig vær der du bor?
(Q) Hvordan ser fredagen deres ut?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg