kaffemorgen

Heisann!

I dag har jeg faktisk fri, og det kjennes så deilig! Eller, vi har ikke direkte fri, men 3. klasse MK har eksamen, og derfor skal vi heller jobbe hjemmefra i dag. Det å kunne sove noen timer ekstra midt i uka, skal ikke klages på.. Jeg har nesten akkurat kommet meg opp, og har ikke rukket mer enn å lage meg en latte macchiato. Jeg er virkelig en av de som behøver kaffe på morgenen, eller hvert fall i løpet av de første timene jeg er våken. Det har blitt en avhengighet, men det kunne vel vært verre, eller? I går var jeg i Østlands-Posten, som jeg har praksis i på mandager, og jeg trives bare mer og mer for hver uke. Det er så godt å ha funnet seg en plass hvor man føler seg så godt tatt i mot! Normalt slutter jeg halv fire, men i går ble jeg der faktisk til klokka var over seks. Det var to andre som hadde kveldsvakt, og jeg hadde en sak jeg skulle skrive som tok litt lenger tid. Så ble vi sittende og snakke i lange tider, og ja, det er så herlig der! Så med tanke på at jeg var der i over ni timer, var det deilig å slippe skolen i dag! 

(Q) Har dere noen planer for dagen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg