en kveld ute med venner

Heihei!

Da jeg sa at jeg ikke hadde noen planer i går, var det forsåvidt sant, helt til jeg ble spurt om jeg ville være med noen av jentene. Det takket jeg jo så klart ja til, og jeg rakk ikke mer enn å spise middag før Helene sto på døra. Vi dro først til Helena, en god venn fra ungdomsskolen, sammen med noen flere. Der hadde vi det veldig koselig, og det gikk før det meste i snakking og dansing. Deretter gikk vi fra Helena til Stine. Vi måtte , været var helt bånn, og det var et stykke dit, men da vi kom frem gikk det helt fint. Det var utrolig gøy der også, og vi koste oss masse! Så selv om det meste ble nokså impulsivt, hadde vi det veldig morsomt! 

(Q) Gjorde dere noe koselig i går?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Så hyggelig å være sammen med vennene sine 🙂 Jeg var og så håndballkamper på cup i går, ellers var det stort sett stille og rolig. Håper du har hatt en fin helg, så ønsker jeg deg en fin dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg