cinnamon buns

Hei!

I dag er det virkelig grått og trist ute, det regner tilogmed. Jeg ber inderlig om dette går over, for altså, juni nærmer seg med stormskritt, og jeg er ikke så gira for at været skal være slik. Jeg tok en kort moped-tur innom mamma i sta, hovedsaklig for å droppe av noen klær og sko og slikt. Det er faktisk det eneste produktive jeg har gjort i dag. Vel, bortsett fra at jeg satte i gang med å bake da jeg kom hjem. Jeg fikk så veldig lyst på kanelsnurrer, og vi hadde alt som trengtes av ingredienser, så da var det ikke akkurat mye som kunne stoppe meg. Det er jo så godt! For øyeblikket ser jeg på en film og nyter bakverket mitt, og slapper godt av. Håper dere har en fin lørdag videre!

(Q) Har dere bakt noe fristende i dag?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg