øvelseskjøring og annet kos

Hei!

Er det én ting som stadig slår meg, er det at jeg øvelseskjører alt for lite. Det er på grenen til tragisk.. Jeg har ikke så veldig store problemer med å kjøre, og får til det aller meste, men jeg trenger jo å øve for å bli bedre! Så i sta ble jeg og mamma enige om at jeg skulle øvelseskjøre til pappa, men da vi nådde destinasjonen, bestemte vi oss for at jeg like så godt kunne kjøre litt til nå som jeg var i gang, så det var akkurat det vi gjorde. Jeg kjørte til Fritzøe brygge og der spiste vi is og koste oss litt på denne fredags ettermiddagen. Nå er jeg tilbake hos pappa, men har i grunn vært hos mamma siden jeg var ferdig på skolen. Der lagde vi taco, jeg regnet på det, og jeg har faktisk ikke spist taco på en måned. Halo!! Uikt meg. Det var i alle fall veldig passende med det i dag. Ellers har jeg bare slappet av, og det er akkurat det jeg skal fortsette med i kveld. Og kanskje se en film. Det frister! 🙂

(Q) Hvordan har deres dag vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg