dagen før dagen

Heisann!

Nå er jeg tilbake fra en virkelig deilig tur med hunden vår, det gjorde godt både for kropp og sjel. Været i dag er jo så fint, og jeg hadde lyst til å komme meg ut litt, så en luftetur med Berta passet perfekt! Jeg skal ikke skryte på meg at jeg gikk sånn fem mil, for det gjorde jeg overhodet ikke, men uansett var det godt å kjenne sola varme mens vinden suste svakt. Vi har også ryddet bort alt av vinterklær- og sko her hjemme i dag, så det gjorde at sommerfølelsen kom trengende innpå enda mer. Jeg har forsåvidt ikke stort annet å gjøre i dag, bortsett fra at jeg skal på trening om halvannen time. Da gjenstår ikke mye før vi kan ønske morgendagen velkommen! Jeg gleder meg som et lite barn, altså jeg elsker 17. mai, og alt det hyggelige man gjør! Det blir så bra!

(Q) Har dere gjort noe spesielt i dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg