lang morgenstund

Hei!

I dag har jeg virkelig gjort null og niks, og skal fortsette slik i en stund til. Morgenen har for det meste gått til å se på Paradise Hotel (ligger langt etter..) og andre serier. Jeg har også, sjokk, laget meg både smoothie og te for å kose meg litt ekstra. Jeg har noen dager hvor jeg liksom mister kreftene totalt, og blir helt utmattet, og i går var en sånn dag. Ikke misforstå meg; jeg hadde det super-hyggelig! Jeg var jo både med Malin, og fikk sett Nora Mørk spille sin aller siste kamp for LHK sammen med et par av jentene, så jeg gjorde kun ting jeg trives med, men likevel tappes jeg helt i blant. Det er ikke så mye jeg kan gjøre med det, men da er det spesielt godt å ha slike lange morgener, det roer liksom ned litt. 
Om en times tid kommer mamma og henter meg, for da skal vi på en konsert-lignende greie, hvor vi kjenner de som skal opptre ganske godt. Det blir nok veldig hyggelig, og jeg gleder meg masse til å se dem igjen. Når den er ferdig, skal jeg sitte barnevakt for fetteren min, noe jeg også ser frem til. Han er helt herlig!

(Q) Hvordan tilbringer dere søndagen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg