sånn lørdager skal være

Hei!

I går sendte fine Malin meg en melding og lurte på om jeg hadde lyst til å være med på kafé på formiddagen i dag. Jeg takket så klart ja til det, og vi ble enige om Hungry Hearts klokka tolv. Vi møttes, og hadde det så koselig! Jeg har ikke vært så veldig mye med Malin utenfor skolen, vi går jo i samme klasse, men likevel er vi mest sammen innenfor skolens vegger. Derfor var det ekstra hyggelig å ta en kaffe sammen, og bare skravle i flere timer! Vi ble sittende der lenge, og etter en stund, bestemte vi oss for å tusle litt rundt i byen, før hun ble hentet. Det var virkelig deilig å komme seg ut litt, og spesielt med min fine! Håper dere har en flott lørdag videre 🙂

(Q) Har dere tatt en kafétur i dag?
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg