ble det eksamen?

Heihei!

Som jeg skrev til dere i går, mens jeg uttrykte mine sterke følelser om alt stresset, skulle det jo være eksamenstrekk i dag. Med andre ord, dagen hvor du ikke klarer å tenke på annet enn utfallet. Jeg skulle få vite om jeg kom opp i skriftlig matematikkeksamen (den eneste mulige) klokka ni i dag. Men listene for 1., 2. og 3. klasse MK ble aldri hengt opp. Vi skjønte ingenting, og ville verken ta seirer eller sorger på forskudd, men listene kom jo aldri! Det viste seg at 3. klasse-læreren hadde tatt med seg listen for tredje til klassen sin, og ropt opp der, men det gjenstod fortsatt andre og første klasse. Vi fikk aldri helt konkret beskjed om vi fikk slippe eksamen, men sånn det ser ut nå, og i og med at vi ikke har fått noen annen beskjed, kan jeg gledelig meddele at jeg ikke skal opp i skriftlig eksamen i år!! Det kjennes virkelig deilig.. Nå kan jeg slappe fint av frem til det skal være trekk i muntlig. Pjuh!
 

nervevrak før trekk:

lykkelig etter (ikke-)trekk!!:

(Q) Har dere blitt trukket opp til eksamen i dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg