nyter hvert sekund av det

Heihei!

I dag har jeg egentlig tusen ting jeg bør gjøre, men jeg lurer meg selv unna i blant. Sånn er det bare. Jeg har prøve i naturfag og innlevering i engelsk innen uke er omme. Ikke misforstå meg, jeg har virkelig jobbet med det, men nå er hodet mitt så slitent at jeg trenger en liten pause. 
I går var tredje gangen min i Østlands-Posten, og jeg får ikke sagt det nok; jeg elsker alt med den plassen! Jeg blir tatt så godt vare på, og jeg har noen av de herligste kollegene rundt meg. Jeg fikk dra ut på min helt egne sak, og intervjuet et par stykker, samt tok noen bilder. Dere kjenner vel prosessen.. Jeg satt meg til for å skrive ferdig artikkelen, enkelt og greit. Men jeg stortrives, jeg nyter hvert eneste sekund de mandagene jeg er der. Det er så deilig å kjenne på en sånn glede! Jeg har fått spesielt god kontakt med ei der, Sigrid, og i går tok vi lunsjen vår ute, obligatorisk på grunn av været(!), og vi skravlet om så mye. Slike personer er så flott å ha rundt seg, det er nesten som om vi har kjent hverandre i lang tid.. 

(Q) Er dere utplassert noe sted?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg