dette er sommeren

Hei dere!

I dag føler jeg at jeg har vært utrolig produktiv. Det er mulig det bare er meg, men man føler det jo sånn i blant.. Jeg dro til Ann Thea, som sto til konfirmasjon i går, hovedsaklig for å overføre bildene jeg tok, slik at de fikk dem, men det endte opp med at jeg ble der en stund lenger enn ventet. Vi fikk snakket masse om gårsdagen, og koste oss masse. Jeg kjørte til og med og kjøpte is til oss, og det vil jeg si absolutt var innafor på en dag som denne. For, herlighet, været i dag (og for så vidt i går) er jo helt sommer-vær! Jeg har ligget og solt meg den siste timen, og at det er mulig klokka seks på kvelden er svært sjelden. Det gjør meg så glad at sommeren nærmer seg, og jeg kjenner humøret blir bedre med været, haha! Jeg trur virkelig jeg er vær-syk.. Etter jeg hadde vært hos Anne Thea en stund, dro jeg en tur til mamma, hvor store deler av familien hadde kommet på besøk. Der fikk vi servert vafler og is, og igjen, koste vi oss masse.. Nå skal jeg nyte solen litt til, før den forsvinner. Så er det jo skole igjen i morgen, og det er noe uvant etter en skikkelig langhelg, men jeg skal ikke klage. Mandager er jeg jo i Østlands-Posten, og det er virkelig blitt ukenes høydepunkt! Jeg stortrives der, og det er så deilig å kjenne at en gleder seg til mandager (!!), for det er en sjelden følelse.. Vi snakkes! 🙂

(Q) Har dere nytt sommerværet i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg