to konfirmasjoner to én dag

Heisann!

Som jeg nevnte i forrige innlegg, hadde både ste-fetteren min, Oliver, og bestevenninnen min, Anne Thea, konfirmasjon i går. Vi dro først i kirken til Oliver, og deretter hadde han selskap på Grand Hotel her i Larvik. Det var et veldig koselig selskap, med mye god mat, veldig skjønne desserter og gode kaker. Feiringen hans sluttet litt tidligere enn ventet, og da var pappa så snill og kjørte meg rett til stedet hvor Anne Thea hadde sitt selskap. De hadde ikke engang rukket å starte med kakene, så der rakk jeg mer av feiringen enn jeg forventet! Jeg var med og tok bilder, og koste meg masse med gjestene der. Så ble jeg igjen etter gjestene hadde dratt, og hjalp til med litt rydding og slikt. Så var jeg med hjem til Anne Thea en liten tur etter, og da fikk vi tatt noen bilder av henne. De ble så utrolig fine, og jeg skal en svipp bortom henne i dag for å levere bildene. Så selv om gårsdagen ble litt hit og dit, hadde jeg en himla koselig dag! 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært i konfirmasjon denne helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg